niedziela, 10 marca 2013

Tag na leniwą niedzielę

Tagi, niestety, nie są moją mocną stroną, ale ten podoba mi się wyjątkowo, więc się sobie zabawię. Wy natomiast ponudzicie się trochę dzisiaj, czytając moje opowieści.
Otagowała mnie Kasia K, której serdecznie dziękuję.
Zatem zapraszam Was do mojego domowego SPA


źródło: http://hurija-i-jej-swiat.blogspot.com
Zasady: 

Należy podziękować osobie, która nas otagowała, potem udzielić odpowiedzi na 9 pytań (pytania się nie zmieniają). Potem zapraszamy minimum 3 osoby do zabawy. W notce musimy umieścić avatar (powyżej).
1. Jak często robisz sobie domowy dzień piękności? 
Taki porządny, od stóp do głów, staram się zrobić raz w tygodniu. 
2. Ile czasu Ci to wszystko zajmuje? 
Co poniektórzy członkowie mojej dwuosobowej rodziny twierdzą, że całą wieczność spędzam w łazience;) a tak szczerze to około 2 godzin. No to chyba jeszcze nie jest wieczność, ba! nawet do niej się nie zbliża;)
3. Jaka muzyka sprzyja Twojemu relaksowi w tych chwilach? 
Ostatnio, mniej więcej tak od roku, kocham wprost różne salsy i brazylijski folk. Także Michel Telo często gości w mojej łazience;) Wiem, wiem może to i wiocha, ale miłość jest ślepa. Udowodnione.

4. Co lubisz pić podczas swoich zabiegów?
Jakiś soczek, czasem lampka białego wina.
5. Co robisz z twarzą?
Oczywiście najpierw dokładny demakijaż, peeling, maska oczyszczająca, maska regenerująca i płatki kolagenowe pod oczy. Następnie tonik, hydrolat, kwas hialuronowy, serum, krem pod oczy, olejek do twarzy (rzadziej krem), którego nakładanie łączę z delikatnym masażem.
6. Co robisz z ciałem?
Przede wszystkim rozpieszczam, bo na nie w ciągu tygodnia mam mniej czasu niż na twarz. Zaczynam od zwykłego mycia szorstką gąbką. Potem na rozgrzaną skórę nakładam czarne mydło, lub jakiś gruby peeling i usuwam martwy naskórek. Czasem nakładam maskę. Na koniec olejek, balsam, masło czy na co tam mam ochotę, krem do biustu i żel przeciw cellulitowi. 

7. Co robisz z włosami? 
Muszę przyznać, że traktuję je ostatnio trochę po macoszemu. Dla mnie najważniejsze jest to, aby były czyste, więc myję je tylko i nakładam, zazwyczaj nieskuteczną, odżywkę. Osuszam ręcznikiem i spryskuję je mgiełką, nakładam olejek na końcówki, rozczesuję pozbywając się za każdym razem 1/4 z nich i wściekła zaplatam warkocz.
8. Na co zwracasz szczególną uwagę?
Na dokładnie oczyszczenie twarzy i porządny peeling ciała.

9. Jak wyglądasz i czujesz się po?
Jak bogini ;)

10. Otaguj 3 dziewczyny do wspólnej zabawy (lub więcej)
Zapraszam wszystkie Dziewczyny, które mają ochotę się przyłączyć.


Nie chce się Wam odpowiadać na te wszystkie pytania? Nie ma problemu! Zawsze możecie opowiedzieć o tym co wyprawiacie za zamkniętymi drzwiami łazienki w komentarzach. Zapraszam.

Dobrego tygodnia.

11 komentarzy:

  1. Ja też główną uwagę zwracam na oczyszczenie twarzy :) podczas takich zabiegów uwielbiam zieloną herbatę <3


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie przepadam za zielona herbatą. piję jedną dziennie tak dla zdrowotności;)

      Usuń
  2. też mi się ten tag podoba, jak znajdę chwilę czasu to może go zrobię u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze poszło Ci z tym tagiem, więc czemu nie są one Twoją mocną stroną?;) Raz w tygodniu robisz sobie domowe SPA? Wow, zazdroszczę :P Ja robię sobie taki relaksujący wieczorek tylko, gdy jestem sama na mieszkaniu studenckim, a to zdarza się niestety bardzo rzadko:/ Peelingowania natomiast nie znoszę:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki;) lubię to robić;) i dlatego zawsze umiem znalezć na to czas. zresztą w pewnym wieku to mus;)

      Usuń
  4. Ja też staram ie robić sobie SPA w domu przynajmniej raz w tygodniu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to sama przyjemność i relaks. chwila tylko dla mnie;)

      Usuń
  5. Jeśli chodzi o czas ...to w łazience jest on pojęciem absolutnie względnym i abstrakcyjnym:)

    OdpowiedzUsuń