sobota, 25 sierpnia 2012

Nuxe Ecran Prodigieux spf 30- filtr idealny?



 W poszukiwaniu filtru przeciwsłonecznego tarfiłam na ten oto tutaj. Szczerze mówiąc nie wiązałam z nim zbyt wielkich nadziei. Mam dojrzałą trochę problematyczną cerę ,którą, mam wrażenie, zapycha nawet wiatr. Dotychczasowe kremy tego typu chroniły przed słońcem i owszem, ale siały spustoszenie na mojej twarzy. Był nawet moment, że chciałam zrezygnować z ochrony przeciwsłonecznej całkowicie. No ale znalazłam Nuxe i jestem mile zaskoczona, ba! nawet zadowolona! Ma leciutką konsystencję bardzo płynnego fluidu. Świetnie się rozprowadza i nie zostawia wstrętnego, tłustego filmu (czego szczerze nie znoszę), delikatnie matuje. Przez żółty kolor nie bieli skóry. Pod makijażem zachowuje się nienagannie no i pięknie pachnie, co dla mnie osoby baaardzo wrażliwej na zapachy jest istotne.
W składzie kremu znajdziemy:
  • ekstrakt z kakao- bogaty w przeciwutleniacze (opózniają procesy starzenia), wygładza i ujędrnia skórę
  • witamina e- zwana też "witaminą młodości", neutralizuje wolne rodniki, chroni przed szkodliwym wpływem środowiska (chroni przed niszczeniem włókna kolagenowe i elastynę), 
  • jaśmin- nawilża i łagodzi podrażnienia, uszczelnia barierę lipidową, wzmacnia włókna kolagenowe (odmładza), poprawia strukturę skóry
  • polifenole shea-  posiadają działanie antyoksydacyjne, przeciwzapalne, pomagają  neutralizować zanieczyszczenia chemiczne i detoksykują skórę
  • fotostabilne (nie ulegające rozpadowi pod wpływem słońca) filtry mineralne i chemiczne uva uvb 
Oprócz tego nie znajdziemy w nim parabenów. Producent zapewnia też, że krem nie jest komadogenny i ja to potwierdzam. W głównej mierze przez to właśnie stał się dla mnie ideałem. Całkiem niezły, bogaty w składniki anti-ageing, skład pozwala mi na wyeliminowanie kremu dziennego czyli kolejnej warstwy obciążającej skórę twarzy, co latem w moim przypadku ma znaczenie.Jedynym minusem tego produktu jest pojemność- 30ml szybko się kończy, niestety. Innych wad nie widzę zatem szczerze polecam.
Miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz